fredag 9 januari 2015

Välkomnar gruppträningen i mitt liv...


Nu händer det grejer som jag knappt själv kan förstå...Har som jag redan sagt börjat med att springa och nu har jag även tagit på mig att åter igen kliva upp i sadeln och bli instruktör i spinning och inte nog med det, jag har även testat Bodyattack ikväll! Jag som trodde att jag ALDRIG mer skulle klara av att delta i sådant pass men om man bromsar hjärnan och talar om att det är ok att köra alternativ när man inte klarar allt så går det hur bra som helst...Sjukt roligt att Camilla och Anna-Lena bjöd in mig att delta när dom ville testköra passet innan det drar igång på måndag...Vid min sida hade jag ena delen av Team C&L, Lillan, då Carina fick ta en PW då hon fortfarande är krasslig...

Hur som helst så kröp svettdropparna åter igen fram på min kropp och jag blir sjukt mallig när jag ser dom...Kanske är svårt att förstå min lycka men för mig är den total när jag märker att jag behärskar mer och mer men som sagt, Slow progress is better than no progress! Jag tar det lugnt och undviker saker som jag vet kan skada mina diskar...




 SAKNAR sommar, sol, solbränna och den energi man får den årstiden...





 Dammat av dom...




 Börjat sätta ihop passet som jag kör 18/1 kl 16.00 på Slotte...




Hunnit med ett axelpass...



BODYATTACK



Instruktörerna Camilla och Anna-Lena...







































Jag tvingade henna att visa tummen upp...Hahahahaha!!! Men hon börjar bli van ;)














TACK för ikväll! Sjukt nöjd tjej till vänster ;)





Eat and Grow heter det...Lite kvällsmat efter träningen...




 Nu ska jag mysa ner mig och bläddra...








Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar