måndag 12 januari 2015

Snö en MASSA snö...Längtar efter sommaren...





 Ja då har man börjat som alla andra med att äta Chiapudding till frulle...Gott och nyttigt ja men utan bären så är det inte direkt någon smak men har börjat ha i lite vaniljsocker och då blir det lite mer mumsigt...




Fick nys om denna pall på Instagram som är en exakt kopia av den Tolix tillverkar men priset är 100:-/1500:- och du ser knappt skillnaden...Jysk förbjöds att tillverka den och nu vräkte dom bort alla för ett fantastiskt pris och jag var snabb och reserverade några åt mig själv...





 Och snäll som man är så hojta man ut på Instagram om någon var sugen på att få en av de åtråvärda pallarna och helt plötsligt hade man köpt upp lagret och bilen blev full och många blev nöjda och glada :) 




 Hunnit med ett bicepspass och älskar mina nya övningar!




 Hahahaha!!!




 I lördags var det Kick Off med Gymmix och nya toppen från Gina for på och jag är lite smått förälskad i den...Mer bilder från dagen/kvällen kommer på bloggen imorgon...









 Kom hem från festligheterna strax innan klockan var 00.00 och tog mig knappt in för all snö..




 Från finkläder till mysbyxor, dunjacka, mössa, vantar och sambons STORstövlar så gick jag in i en match mot snön men efter 5 minuter så ansåg jag mig som förlorare...ALLTSÅ vad med snö!!! Starta slungan var inget alternativ då grannarna förmodligen skulle ha rusat ut och snömulat mig på stört den tiden på dygnet...




 Idag var Carina MYCKET tacksam för snöslungan och gav den extra kärlek i form av att borsta av den och parkera den i garaget efter användning...




 ÄLSKAR när tjejerna uppdaterar mig när jag ligger i soffan och jäser!





 Jippi Ka Ye! Time to hit the gym!










 Julia och Carro körde ben och själv körde jag triceps och rygg...






Ser till att få i mig något efter mina kvällspass och tar det man har och gott blir det ;)



Nu är det slut på jullovet för barnen och rutiner kommer tillbaka och det gillas även fast jag ÄLSKAR att sova länge...Nu slänger vi i växel nr två i träningen och glöm inte att GYMMIX har två veckors prova på träning!


godnatt


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar