söndag 4 januari 2015

Hej Löpbandet!

Just nu känns allt lite si och så...Jag går in i en liten bubbla så fort min sambo åker...Livet här hemma stannar upp en stund innan man vant sig vid att han har åkt...Men vet ni vad? Nu är det tolv veckor kvar och sen är han hemma och då för ALLTID!


 <3


Rev av ett pass axlar på gymmet igår och det har inte hänt på tre månader och kroppen svarade bra och jag fick ett grymt tryck efter några hundra reps med inte för höga vikter...Hoppas att jag kan få fortsätta köra på med övningarna jag testade...Börjar bli rätt less på att köra biceps och triceps som ni kanske förstår ;)











 Idag blev det rehabiliteringsövningar hemma innan det var dax för gymmet...













En date med Team C&L stod inbokad på agendan...Och just ikväll så hade fröken Lundh bestämt sig för att testa lite nytt så hon klev upp på löpbandet och avverkade sina första 2 km!!!! Kan låta simpelt men jag har inte sprungit på över ett år och jag har bara halva känseln i min ena fot så jag känner mig rätt grym ;) Nä men helt ärligt så gläds jag åt mina små framsteg och hoppas att dom får växa det här året...



 Lillan matade på med intervaller i backe...Den tjejen!




 Pippibenen/trumpinnarna fick upp lite fart ;)




 HAPPY!




Efter löpningen så ville jag mera och ordnade en enkel WOD ...Tre stationer och så många varav som möjligt på 10 min (vanligtvis 20 min men inte nu när jag var med)...Även det gick bra och håller tummarna på att kroppen vill ha mer av den träningen...Gissar på träningsvärk i rumpan och låren eftersom jag inte kört ben på några månader...
























 Bra fokus på munnen där! Hahaha!!!









 Carina som är förkyld körde lätt jogg och enklare övningar ikväll...




Team C & L ...



Nu ska det bli skönt att krypa i säng och imorgon väntar ett pass med Lillan på Citygym men först en lång sovmorgon och ska försöka slå dagens klockslag 12.00...Gissar på att jag får vrida och vända på mig inatt....

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar