fredag 2 januari 2015

Gott Nytt 2015!



 Blev en tur till backen för korvgrillning...









 Redo för nyår!




 Nyårsdukningen hemma hos familjen Bergström...
































































 Zandra hade fixat god förrätt...Snittar och Nobelsoppa...





























































 Tolvslaget!




 Raketansvarige...

















 Sliten tjej efter ett nyår men taggad för gymmet var hon idag!




 Kepsen på,musik i öronen och killerblicken! Mot gymmet för första gången i år!!!




 Jag hantlarna och Sara! En skön fredagskväll på gymmet helt enkelt!




Nytt år och nya tag och hoppas att det här året blir bättre än 2014 som är ett år jag helst vill glömma...Det som hände mig är inget jag vill uppleva igen någonsin...Måste fokusera mer på rehab då mina andra diskar är slitna och inte fixar all träning men fy den som ger sig!


God fortsättning på er!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar