tisdag 13 januari 2015

Bodyattack...


Tanken var att jag skulle blogga om vår Kick Off med Gymmix men kände att tiden inte räckte till i kväll så det kommer en annan dag...Även ett inlägg om familjefesten ska fixas med det är SÅ MÅNGA bilder och svårt att välja ut vilka men LOVAR att det kommer!


Ikväll drog alla passen igång och jag själv valde att gå på Bodyattack då Team C&L också skulle dit och det var inte bara vi där utan även ett femtiotal andra som var sugen på att rivstarta terminen med SVETT GLÄDJE och ENERGI! Camilla och Anna-Lena är två fantastiska instruktörer som levererar till 100% och man rycks med och passet håller ett högt tempo men det bästa är att det alltid finns alternativa övningar för sådana som mig som inte kan ge allt...Kult som tusan och mina måndagar viger jag till det passet!






 Anna-Lena och Camilla...




 Vårens fullspäckade schema...




 Jag och Julia har bestämt att sluta med pasta, potatis och ris ett tag och får väl se hur det går...Men vi ger det ett försök...Dagens middag var helt suveränt god...




Eftersom jag och Carina har lite krämpor så vilade vi en låt och tog självklar en selfie ;) 





Passade även på att fota Lillan in ACTION! Vila vet inte den tjejen vad det är ;)




 TACK bästa ni för ett toppenpass!




 Väl hemma så tog man en liten pause och sen ner till gymmet och körde biceps...




 Hungrig efter två pass vart man så lite kvällsmat...



Härliga måndag har nått sitt slut och imorgon är det dax att åka upp på Slotte och finslipa spinningpasset...Kul att se att passen är fullbokade och tror att det här kommer bli hur bra som helst! Och alla ni som hört av er och inte fått platser, kolla in bokningen med jämna mellanrum för avbokningar kan ske...

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar