torsdag 15 januari 2015


12.00 Lunchdate...




 Redo för en lunch med Sara...


Idag vart jag bortskämd av min vän Sara då hon bjussade på lunch...Sjukt gott! T.o.m så gott så att jag fixade det till middag hemma till mig och barnen och har bara idag käkat fyra tallrikar...Saknar INTE pasta, potatis och ris över huvud taget då jag experimenterar med alla nyttigheter som finns istället...Julia och Lea är nöjda och jag med så vi kör på ett tag men i helgen blir det ugnsbakad sötpotatis till en god bit Rostas och MASSOR med god sallad!






























 Blev ett kort pass på gymmet och sen laddade jag om för ett pass Bodypump...









 När jag kom hem efter träningen for den fjärde tallriken ner med godaste maten...




Och självklart en uppdatering från tjejerna som tog en prommis idag för att LADDA för ett eftermiddags/före fredagsmys pass med mig på Slotte imorgon och då kommer svetten spruta!



Nu blir det soffan och imorgon en lunchdate med en annan vän och vi har bestämt oss för att pröva nya fiket på Förvaltningshuset...Välkomnar fredagen med öppna armar och ser fram emot en lugn skön helg!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar