fredag 19 december 2014

You have to fight through some bad days to earn the best days of your life...






Tisdag och halva Team C&L var på plats...Carina hade rest bort med jobbet och har även dragit på sig en överansträngning i ryggen sen hon deltog på i gruppass förra veckan så nu får hon köra promenader tillsvidare medans vi  lägger i växel två för Lillan!

Började med Crosstrainer och sen över till löpbandet där hon matade på med intervaller och efter 40 minuters kondition så fick hon hämta andan i 5 minuter och sen körde vi på igen...Använde oss av Tabata och det var 20 sekunder intensiv boxning och 20 sekunder plankan med viktplattapå ryggen...Körde två varv så det blev 16x20 sekunder och hon visade inte en tillstymmelse av att vilja ge upp...Det är jävlar anamma i den bruttan kan jag lova!













 Baaam!




 Fullt ös och fokus!




 Man lever farligt!




 Done!




 Passade på att köra biceps och min nya övning börjar ge resultat! Jippi! Grow grow grow!!!!




 Kvällsgott efter passet...




 Mysiga mornar med kalendern och tända ljus...




 Onsdag och Sara lyckades få med mig till gymmet på ett lunchpass!



Sara som inte tränat på ett tag var som hon uttryckte det själv, lätt övertaggad, känner mig som en kanin på speed! Haha!!! Hon matade på med ben och biceps och jag träffade på henne ikväll och JA hon hade träningsvärk och det sa hon med ett leende ;)



















 Min biljett till Familjefesten på lördag och än hinner ni köpa er en! Finns att köpa på LIFs kansli, Kardemumma, Coop, Matpunkten, Team Sportia, Bokhandeln, Stadt och Spelbutiken...


Igår var det Power-Fit och 18.59 säger Lillan som då just anlänt från julbordet på dagis -Nu drar vi igång så vi får komma härifrån för jag måste tillbaka till jobbet för jag har massor att göra! Sade ok och bad deltagarna värma upp på löpbanden/crosstrainer i 5 minuter...Lillan -Jag har värmt upp med köttbullar jag! Haha!!! Alltså komma från ett julbord och mata på med Power-Fit i 40 minuter utan att spy är beundransvärt!!! Men dom var halvvägs upp mellan varven...Plus i kanten för att den tjejen tar sig tid trots att hon inte har den men vill man ha resultat så gäller mitt motto JUST DO IT!














I morse drog jag och Milo iväg med bilen till Ångsäter för att hälsa på en kund från gymmet som jag lärde känna när jag jobbade där...Till Milos förtjusning fanns där två hundar och fem katter...Men kan lova att han efter i dag har mer respekt för kissemissar då han på nära håll fick se hur en uppretad katt beter sig...

Vi tog en promenad i den gigantiska kohagen och lät hundarna leka med löplina och jag bara önskade att vi bodde så där...Vilken underbar natur och när vi ändå var i farten så högg vi ner en liten gran till mig och nästa år har Britt lovat att jag ska få komma och hugga mig en stor gran så vi slipper den i plast som vi har här hemma...

Inte bara Milo myste utan även jag då man efter promenaden blev bjuden på Saffransbullar fyllda med vit choklad och doppad i strösocker...HELLO! Dom måste jag göra själv innan jul...Tack för en fin morgon Britt och jag kommer snart igen ;)




 Bosse och Milo...




 Bosse älskar att rulla runt i snön...




Alla tre var mina men stoppade efter två ;)











Nä nu i säng för kalendern väntar 07.15 och sen en lunchdate med min vän Sara...


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar