tisdag 16 december 2014

Ännu en trevlig helg med blandat innehåll...







 Hoppade i myskläderna...




 och klädde granen eller rättare sagt Lea fixade det...




 Lördag var det inte myskläder utan kavaj...




 Lite tjejmys hos Sandra...




 Bubbel och Babbel!




 Therese och Linda skulle jag självklart ha med på bild ;)




 Träffade en snäcka på Järnvägs ;)




 Och här två snäckor till ;)




Rapportering kom från mina brudar på lördagskväll! Tänk att dom gör allt jag säger! Så underbart! Jag drack bubbel och dom motionerade, precis som det ska helt enkelt ;)





 Söndag! Mörtögon och duckface! Fast vi gick hem tidigt och man landade i sängen runt klockan två så nog tusan dök den där äckliga huvudvärken upp!



Klockan 15.00 tog jag emot ett härligt gäng från Järnvägs...Dom hade personalfest men innan festligheterna fick jag äran att "plåga" dom med DUBBLA pass Power-Fit! Deras chef nöjde sig inte med ett utan TVÅ pass med 15 minuters återhämtning emellan...Dom körde så det rykte och nästan så jag led med dom mot slutet ;) Bra jobbat!








 Alla slet på bra med dessa tre körde passet ut och fick rapportering om TRÄNINGSVÄRK idag ;)




 Jag upp och tummarna med såklart!




Kolla Tobbe under pilen! #trainlikeaman Hahahaha!!!




Helt otroligt att jag fixade mat dagen efter! Brukar bli pizza men NJET!





 Soffläge hela kvällen!




 Måndag och åter uppe med tuppen för att se kalendern med mitt hjärta...









 Sara kom förbi och gissa om att vi doppade! Alltså så jädrans gott! Vad slår Färilakorv och Looslimpa lixom!




 Den första jag ser när jag kliver in på gymmet! Alltså man blir så stolt!





Blev ett pass triceps för mig och imorgon kör vi biceps då...Enformigt men vad gör man? Lite kramp i vänster skinka som förmodligen framkallas av en buktning på disken...Bara att ta det lugnt ett tag...


Men nu säger jag godnatt!


<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar