tisdag 14 oktober 2014

You can`t please everyone. The best thing you can do is just to belive in yourself and do what you think is right for you...



 Hunnit med att tona ner mitt blonda hår och lag i lite slingor...






 I fredags så kollade vi Mishas match på datorn...




Gävle/Sandviken



 Efter en dag på stan så blev det en fika på Waynes Coffee...









 Varför vara så seriösa? ;)





 Checkade in på Hotell Elite på  eftermiddagen...




 Träffade pappsen en snabbis...




 Vilma var också med...




 Älskar att bo på hotell!




 Mys i satinlakan innan kvällsmatchen mot Saik...




 Här hör inte Worlcup hemma!














 Vinst mot Saik med 5-2









 Lycklig tjej kröp i säng för att vakna upp till god frukost...




 Sovmorgon bredvid mitt <3









 Ett tips! GODASTE tvålen finns på ICA Maxi för 20:- och dofta gudomligt gott! 




 Köpte ett träningslinne på Gina för 49:-




 Efter tre träningsfria dagar så blev det gymmet direkt efter hemkomst!
























 Måndag och dags för första passet ben och rumpa...













 Behöver jag säga att jag har en sjuk träningsvärk?




 Idag började jag med protein igen...Dags att hjälpa musklerna att växa!




 Bålpass innan jag körde lite biceps och triceps...
















Fråga mig inte varför jag inte får ordning på mina filmer som jag lägger upp...Snabb är jag iaf ;)Så himla glad att min rygg fixar dom där igen!




Nu dags att dra ner på nattronden på gymmet och sen hem och i säng!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar