onsdag 22 oktober 2014

WASHOLOGI  by Viktoria...







När jag fick höra om dessa produkter så var jag villig att ge dom ett försök...Vem har inte varit utsatt för att sportbh efter sportbh efter ett tag får en sur lukt som är omöjlig att tvätta bort...Jag som tränar fem till sex dagar i veckan bränner dessa på löpande band...Så nu ÄNTLIGEN kanske jag slipper byta ut den svarta till en exakt lika dan efter bara någon månad...

Washologis högkoncentrerade/svensktillverkade tvättmedel som är miljövänligt tvättar rent och tar bort starka lukter redan vid 30 grader och är dessutom fri från färgämnen och finns i kulör/vittvätt...Sköljmedlet finns i tre olika dofter (Längtan,Jasmine och Lavendel) och jag har LÄNGTAN som doftar bomullsblomma och den vårdar, mjukgör och tar bort elektricitet...Just hängt en tvätt med träningskläder och doften av rent och fräscht sprider sig i hemmet...I serien finns även Linnevatten som du kan spray kläderna med mellan tvättarna eller helt enkelt fylla några kapsyler i strykvattnet...


När du köper produkten bidrar du även till Röda Korsets arbete med att förbättra tillgången till rent vatten i Etiopien och det är det minsta vi kan göra och vi får dessutom snyggt designade flaskor att pryda våra tvättstugor med...En bra "gå bort present" som passar alla och jag personligen kommer underhålla mina träningskläder med dessa produkter i framtiden...Har redan fått bevisat att det funkar då jag stoppade en sporttopp i torktumlaren och som normalt sett kan ge av sig en lite unken doft då den blir varm men nu luktade bara rent...




















 Snygg design...


































 Snyggt och stilrent på hyllan...




























































 Doftar ljuvligt...




Bara PLUS från mig!



Alla produkter finns att köpa på Kardemummas Webshop så klicka på länken så kommer ni dit http://kardemumma.net/sv/     och man kan även maila: INFO@KARDEMUMMA.NET eller slå en pling om ni har frågor 0651-12433
Gå in och gör ett besök och jag LOVAR att ni inte blir besvikna!









<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Hei, vil innom for å si at jeg liker bloggen din og følger den :-) Jeg lurer også på noe, når du gikk ned så mye i vekt. Bare trente du, eller fulgte du en diett eller spiste bare veldig sunt? Trenger å gå ned i vekt og trenger noen tips. Hvor mange dager i uka trente du i begynnelsen? Ønsker deg en fin dag :-)

    SvaraRadera