måndag 6 oktober 2014

My life isn´t perfect. But i´m grateful 
for what i do have...


Veckan har fortsatt varit lika grym som den började...Dock drog sambon till Moskva på lördagsmorgon för att återvända på söndagen och då till Gävle för på torsdag drar Worldcup igång i Sandviken...

Min träning går enligt planerna och ryggen har bestämt sig för att vara medgörlig på allt det nya den får testa på...Jag känner åter igen sådan glädje och nu hoppas jag att allt jag gör blir till det bästa...Den här helgen blev en riktig träningshelg och ben och rumpa har fått lite stryk igen så nu väntas ny go värk...




Fyndade Boots...Tänk vad bara en sådan sak kan göra en lycklig!




Misha har skämt bort mig med god mat...




Träningspass blev det en hel del av...




Sambon putsade fönster och jag drog och tränade...Alltså vilken kille!




Viktplattan har hittat tillbaka...Dipsen går lättare och lättare...




Köpt finaste armbandet av Anna Hylander...




Härlig prommis med Milo i strålande sol...




Laddade med gröt och sen vidare för ett pass bålstabilitet på gymmet...









.





Idag var det dax att plåga ben och rumpa!





Nu ska den platta rumpan byggas upp...Sakta men säkert...



Wallball och benböj med kettlebell...Körde Tabata 8x20 sek av varje...En mjukstart för att kroppen ska få vänja sig...Bara ni som läser via datorn kan se filmen...









Efter passet så laddade jag med Tacos inför kvällens pass...




Överhandsgrepp rodd...






Och underhandsgrepp...100 st av varje...Korta pass för att kunna känna efter....




Dom börjar äntligen växa...




Söndagspaj...




Alltså min paj är to die for!!!!



Nu i säng och ladda för en ny vecka med spännande innehåll....Träning, bandy, möten och en massa annat väntar...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar