tisdag 9 september 2014

Terapi på hög nivå...



SEMESTER!



Måste tipsa om att detta fixade jag åt mig och Julia förra veckan SÅ GOTT!!!








För ett år sedan fanns inget som hette No Makeup...Idag bär jag sällan smink men gissar på att när blekheten kommer så far puderdosan fram varje dag ;)




I fredags började jag min semester i solstolen på gården! VILKET höstväder!




Sen ett pass på cykeln på gymmet...










Misha kom hem för det nalkas Bandy cup i Edsbyn och han får vara på hemmaplan i tio dagar...





Fixade lyxfrulle för att smörja honom inför en bokning av en resa till Spanien och vet ni vad? Det funkade!



SEMESTER MARBELLA SPANIEN!!!

Snabba ryck blev det...Resan bokades på fredagsmorgon och på lördag morgon lämnade jag Ljusdal...Lite panik då jag inte varit till frissan och ofixade naglar men vad tusan WHO CARES!!Lite jobbigt att lämna familjen hemma men samtidigt väldigt skönt att få åka ensam då man verkligen VILAR...Resans syfte är att jag ska läka ryggen för hemma blir det att man städar och donar och jag får enligt doktorn inte dammsuga och skura golv...Och vem var på gymmet och städade både fredag och lördagkväll??? Trots semester och förbud kan jag inte låta bli!!! Så min chans till återhämtning finns här i mitt paradis då jag inte gör speciellt mycket mer än njuter...




Time to go!




Ute i god tid och klockan hade jag egentligen kunnat lämna hemma för här betyder tiden ingenting...















Blev SAS denna tripp...




Väl på planet hamnade jag bredvid en man och hans dotter...Det visade sig att han var från Edsbyn så det blev en hel del prat men efter någon timme tog han fram en bok och läste (markerade att nu har vi pratat färdigt) och han hann en sida och sen slocknade han!!! Hahahaha!! Jag tröttade ut honom!!! Sen rullade mat/fika vagnen in och jag vart sjukt sugen på en chokladboll och kaffe så när vagnen närmade sig bitvis så slet beslutsångesten i mig ...Inte lördag INGET "godis" sen nästa tanke Det är semester!!! Men håll i hatten, fröken Lundh valde en Froosh!!! Heja mig lixom men det var några svettiga minuter där ;)







Men efter tolv timmars resa så landade jag på balkongen med en kaffe och då for sprutgrädden fram så där blev det lite fusk men det var jag så värd efter en lång resa...





Frulle kl 12.00 passade mig perfekt...




Spanska jordgubbar har jag saknat!




Efter fyra timmar i solen då blev det ett pass med stabilitetsövningar för bålen...Börjar kännas rätt ok i ryggen nu och jag fortsätter vila från träning och gör det jag ska för att bli helt återställd...







Fick ett sms av min dotter...Har du tagit mina Nike skor!!! Määän det behövde hon ju inte fråga för det såg hon lixom!! Men budskapet kom i nästa mess DU FÅR INTE använda dom!!! Då jag har ett nummer större på fossingarna så skulle det innebära att jag töjer ut dom...Men SHIT vilken otur för mig! Då blev jag ju tvungen att dra iväg och köpa nya!!! Äntligen en anledning till ett inköp!!! YES!!!



Glad skit ska få nya skor!!!! 









Kolla tempen och klockslaget...









Köpcentret omges av vackra berg...




Behöver inte ens skriva vart jag åt ;) Stammis!




Blev inga NIKE!!! Just did't do it! Prövade Skechers och väl i dom så ville inte min "trasiga" fot pröva något annat...Shit vilka sköna lättviktsskor! Dom är inte så rosa som på bilden i verkligheten...














LOVE them!





Saknar er!



Jag är sjukt tacksam att jag har en sambo som gjort denna vecka möjlig för mig...Resan med taxin hem till lägenheten i Paradiset bestod av ett långt leende...Jag är så sjukt förälskad i den här platsen och är det något ställe på jorden som helar mig så är det här...Men genomgår även terapi på HÖG nivå!!! Då jag är en rätt social människa som älskar att prata har det rätt tufft nu...När jag säger hej till någon vid poolen så väser jag fram ett hello då rösten skär sig för jag varit tyst för länge! Hahaha!! Så nu spelas musik och jag sjunger upp innan jag går utanför dörren och snart kommer jag börja prata med mig själv gissar jag på...Men som sagt, bra för Tjattarina att lära sig att man behöver inte prata hela tiden ;)


Nu ska jag packa beachväskan och tillbringa dagen på stranden...Bara vara Me, My self and I


Ha en fin dag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar