torsdag 11 september 2014

Headphones on world off...

Började min morgon med att koka jordgubbssylt till gröten...Lyxar till det lite när man har tid för jag går inte ut i solen före klockan tolv ändå...

Min inbokade massage på stranden var helt underbar...Hela kroppen i 30 minuter för 130:- så jag ska nog klämma in en till tid innan jag reser hem...Kruxet var dock att hon hällde på typ en liter olja under de trettio minuterna så ni kan gissa hur jag såg ut när jag kom hem från stranden! Jag försökte bada bort den i havet men lika mycket oljeringar varje gång jag doppade mig! Ja lite röd blev man men jag hade solfaktor innan och efter så jag klarade mig bra ändå men jag gillar inte att bränna mig...













 Sjukt hur vattnet stiger...Det här är strax efter klockan tolv...




 Sitter på samma ställe klockan 15.00...Fiskgubbarna har fullt upp med att flytta sina spön...




 Att få duscha och slänga sig på sängen och slappa är nog bästa stunden på hela dagen...







Bestämde mig redan igår för att jag skulle ta en tur till Malaga och käka...Så finklänningen for på för ska man äta middag ute ska man vara fin men på IKEA lixom!!!! Ja strunt samma jag hade al tid i hela världen att fixa mig så why not!?

Var lite nervös när jag drog iväg för ibland är det lätt att missa avfarten mot IKEA men jag visste så väl att jag skulle hålla höger fil efter Fuengirola och kika efter Bauhausskylten....Men vad gör Carina!!!!? Jo hon trixar runt i filerna och ser till sin förskräckelse att hon missat avfarten! PANIK!!!
Ut på tur aldrig sur fick en ny titel Ut på tur och skit sur!!! Alltså jag rabblade några ramsor i huvudet och tänkte att nu ska vi inte hamna i tullen och betala onödiga pengar så jag letade frenetiskt efter en avfart och den dök upp till min förtjusning...Nu tänker ni säkert, ja men trevligt att åka runt och se och upptäcka ny platser när du ändå kört lite fel...Men NEJ! Jag satt stel som en pinne och hade fullt upp i alla rondeller och mina hökögon likt golfbollar letade skyltar märkta men Malaga men önskade mest att det skulle stå IKEA och stora riktningspilar på dom istället!Efter en kvart med svettningar, som en uppenbarelse dyker IKEA upp och jag hör mig själv förvånat säga -Men där är ju IKEA!!! Från en stel pinne till en en punkterad ballong så satt jag där med största leendet och aldrig varit så glad över att se det svenskgrundade företaget...






















Men hallå! 20  köttbullar och en matsked mos!!! Bort med flaggan och ge mig mer mat istället!



Ikväll fick jag åter igen höra att jag var lik Cameron Diaz...Finns några på Instagram som gett samma kommentarer under några av mina bilder så jag var tvungen att jämföra och visst kan jag se en viss likhet och tar det som en komplimang för jag tycker Cameron är en riktigt snygg 42 åring...









 Skickar STÖRSTA pussen hem till min familj och säger Godnatt!



<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar