söndag 14 september 2014

Dynamo i final, Sockerdag och har det bara bra...


Igår skulle jag lite snabbt testa mina nya trosor innan jag hoppade i säng...När jag tog på mig dom så kände jag en stor knöl bak till...Trodde det var ett larm dom glömt att ta bort men inte alls utan SEXTON tvättrådslappar!!! Helt ärligt så vägde dom mer än trosan och vem tusan vill gå runt med en bok i rumpan!? Det tog mig ett bra tag att klippa bort dom kan jag lova!













 Härlig sovmorgon!




 Blev en prommis i varm förmiddagssol...Och den tackar jag Jeanette för ;)


Hade en inbokad massage klockan ett så jag drog ner till stranden först efter lunch...I dag var det lite moln och dis men eftermiddagen var solen helt klar igen...




 Lite kusligt varje gång jag ska köra bilen ur garaget...Ni vet på filmer när man hör någon komma och gå och man fumlar med nycklarna och tappar dom och sen blir man brutalt mördad eller nått...Hahaha! Jag vet att jag är lite fessig av mig ;)




 Blev svettig av att fota då jag inte kom in i bilen fort nog ;)














 Inget findricka här inte utan på norrländskt vis, direkt ur termosmuggen...









 Hann precis smörja in mig...




 Och då dök solfaktorn upp på himlen...




 Massage...




 Alltså dom har fiska en hel vecka...Har jag sett en endaste fisk? NEJ!




 Snart är jag där uppe och på väg hem...




 GRATTIS till min darling och hans lag som tagit sig till finalen i Champions cup!!!!




 Fångade eftermiddagssolen på balkongen...Blev rastlös och...





 flexade lite och tänkte, lugna ner dig Carina!!! Så jag...




 försökte tagga ner med yoga men lyckades sitta så i typ 10 sekunder...




 Men nog gick jag ALL IN ikväll!!!!





 Flurry!








BLACK AND WHITE selfies...


















En dag kvar...Det tar emot att lämna detta underbara ställe och stannade gärna minst en vecka till om min familj kom ner...Har en veckas semester till när jag kommer hem och det ska bli så skönt...Ska komma igång med bålträningen och bara ta det lugnt...

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar