tisdag 12 augusti 2014

Måndag...

Veckan som gick och mitt påhitt om att sockersanera mig en aning har flutit på rätt ok...Visst kom det dippar då jag höll på att gå av på mitten men jag bet ihop och lovade att lägga ut en bild på resultatet efter sju dagar...Blev rätt nöjd med det lilla så jag bestämde mig för att köra på en vecka till och nu kommer jag lite smått att börja med lätt magträning...Körde i förrgår plankan på tå 8x20 sek och en övning där jag hänger i armarna och drar upp benen mot magen fem gånger och gissa vad? Jo jag fick TRÄNINGSVÄRK! Så otränad är man men nu ska jag se till att den vaknar till liv och få jobba fast på ett skonsamt sätt...



Första bilden är tagen för sju dagar sedan...




Igår var jag på spexhumör innan jag för första gången på 4 månader skulle köra bänkpress och Isabelle förevigade det ögonblicket ;)




Körde enbart med stången och idag känns det i bröstmusklerna kan jag lova...









Även dipsen flöt på...5x10 och längtar att få sätta på viktbältet...




Kvällsprommis med jycken...




SAKNAR husse så det gör ont i mattes hjärta...




På torsdag 14/8 kör vi en liten Kickstart på Citygym...Alla är välkomna att delta med det finns endast 25 platser så först till kvarn...Vi kommer köra två pass (Power-Fit/Spinning) och dela upp deltagarna i två grupper och kör på i 2 x 40 minuter med en liten paus emellan för att fylla på energidepåerna med en grymt god proteinbar som Café Verandan kommer att fixa...Sen blir det en valfri sallad och en nyttig dessert efteråt och självklart en energidryck (Celsius) innan start...Vi drar igång klockan 18.00 och rundar av runt kl 21.00 och allt endast för 195:- Om vädret tillåter så kör vi spinningen ute på Verandans trall med avskärmning från trafiken...Tveka inte utan anmäl er med ett mess på mobnr: 070 297 52 58 och kolla in  Citygyms hemsida på Facebook på vad du vill ha för sallad/sås och skriv in även det i messet...













Dagen pass blev biceps/triceps och äntligen börjar det hända något!




Ner på Älvvallen för att se Lea lira match...




VINST med 10-0...




Tre mål! 




Ni MÅSTE bara prova!!! Så GOTT! Finns på Coop och imorgon ska jag köpa hem ett helt lager!



Imorgon väntar ännu en dag på gymmet och en del planering inför torsdagen så nu blir det sängen...


Godnatt!


<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. har du inga bilder ifrån din bröstoperation som du vill dela med dig lite om och skriva om?

    SvaraRadera
  2. Haha! Nej jag har inte tagit bilder på det o skulle inte lägga upp dom om jag hade för det känns lite för privat men har du några frågor så fråga på 😃

    SvaraRadera