lördag 9 augusti 2014

Jobb, träning och inte en godsak på fem dagar...


Fullt ös på jobbet...Där är man en allt i allo...Kan låta glamoröst med att jobba på ett gym, typ stå och tala om för kunderna vad dom ska göra men skenet bedrar för jag även agerar städerska och trivs faktiskt med det...Allt från att knäskura till att rensa avlopp så inget finlirsjobb inte...


Sockersuget har efter fem dagar börjat släppa men fick igår en stoooor dos i form av Likör 43 med mjölk...Det vart en kväll på underbara Rosehills och länge sen jag hade så trevligt...Mycket folk och underbart väder så allt bara var så där fantastiskt...Imorse var det mindre roligt men tack och lov så började jag jobba på eftermiddagen, en av fördelarna med mitt jobbpå Citygym ;)







 Rensa rensa rensa...









 Danne hjälpte oss med att flytta på vad jag anser vara världens tyngsta blomkruka...




 Lunchat med min älskade Tea <3










 Kvällsprommisar med en svårplåtad hund...




 Och där satt han still i ungefär 4 sekunder...




 Lättplåtad tjej ;) Hahahaha!





 Börjar märka resultat på magen och det får mig att inte vilja stoppa i mig bakelser och annat gott men inte så lätt att jobba i samma anläggning som Café Verandan! Sneglar på morotskakan varje dag men ICKE jag faller för frestelsen...




 Mot ett torsdagspass rygg...




 Nöjd efter ett grymt bra ryggpass...




 Likör hos Anna...




 Anna och Malin vid min sida...




 Fler än jag som gillar Likör ;)




 Hittade mina fina vänner i mörkret...




 Middag ute ikväll...Bakismat delux!














En puss fylld av moderskärlek <3




Min första arbetsvecka har gått fort och imorgon är man ledig fast jag går ändå in och kör lätt städ på jobbet både på lördag och söndag då jag ändå ska dit och träna...


Godnatt och Välkommen älskade helg!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar