söndag 3 augusti 2014

En kväll i Mijas...


Nu är man hemma igen och det känns helt ok men stundvis drömmer jag mig tillbaka...På en vecka hade vi moln i femtio minuter och det är just sånt väder jag gillar för vill man ha svalka så finns parasoll...Bjussar på bilder från våra två sista dagar i Marbella...


Anna hade väldigt jobbigt de fyra första dagarna utan sina barn och jag led med henne men ju närmare hemresan vi kom så slappnade hon av och kunde njuta av den Spanska atmosfären...Det kommer nog ta många år innan hon gör om det här gissar jag på...Men som sagt, jag tror det var en prövning som var bra för alla och som jag rös när hon återförenades med sina godingar! TACK älskade Anna för en underbar vecka som gick i lugnets tecken...Gissa vad? Jo vi drack ett glas vin på sex dagar!!!




Vår näst sista dag vid havet...




50 minuter senare så kom den!









Tandvärk och såg ut som Lina i Emil i Lönneberga...





Slappa vid poolen var vi duktiga på...









Många omeletter blev det ;)




Kolla in stilen! Finklänning och nikeskor och kepa! Lea skulle aldrig gå bredvid mig! ;)





På g till Mijas...









Anna njuter av utsikten...




 Fröken seriös!









 KOLLA IN högerkinden! Typ som en hamster!




 Härliga gränder...









 Anna shoppade armband...



















Besökte en fotoutställning...














 Skymning...


































Här kunde man göra sin egen choklad...







































































.

Solkysst och redo att åka hem till verkligheten...



















 Solade in i det sista på flygplatsen...















ÅTTA dagar helt utan gym!!!! ÄNTLIGEN!!!




Körde ett kvällspass igår och shit vad skönt det var!



Laddar för pass nummer två sen hemkomsten och imorgon börjar jag jobba men tror att jag börjar redan ikväll med ett fyratimmarspass med städning och lite annat...


<3 <3 <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar