torsdag 14 augusti 2014

Det flyter på bra nu...











En glad prick har rensat på gymmet och varit på Åkerslund! Allt i allo var det! PUSS!




Tur man fick hjälp av Gurra att köra släpvagnen och hiva skräp!




Ett ryggpass och nu börjar det hända saker där bak...









Verandans fruktsallad är så gott efter ett tufft pass...





Emmelie Lindqvist har fixat mina naglar...Alltid nöjd!





Rensade Coops hylla med Kvarg...




I morse kom jag till jobbet och öppnade dörren in till gymmet och möts av vågen och glada tillrop...Där bland maskinerna sitter "mina" goa gubbar och kör på och dom har saknat mig och gissa om att jag SAKNAT dom! Självklart dansbandskampen i högtalarna och det får mig alltid att dra på smilbanden...Vilka förebilder dom är...Tre gånger i veckan kör dom på...




 Älskar dessa luncher!




 Fler som ville äta...




 Vad säger man? Det finns bara en Katharina Carlsén!!!!!!!




 I kväll körde jag äntligen lite mage på pilatesbollen och så blev det biceps/triceps









Har inte tagit  protein eller aminosyra sen i februari men nu är det dags att få igång musklerna på riktigt och då behövs lite hjälp på tvären för återhämtning och mer ork...



Nu finns tightsen från Glutues Wear hos oss på Citygym...Priset är 579:- och finns i tre färgställningar (finns även svarta med vit/rosa text) Man kan även beställa dom på gmwfitness.com...Julia visar här två av färgerna...













































Nu ska jag i säng och imorgon blir det kvällsaktiviteter på Citygym/Café Verandan och det finns platser kvar så ANMÄL er vettja! Kolla mer info på mitt förra blogginlägg ;)


Godnatt!


<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Men tänk att jag alltid blir så snygg på bild? :-)

    SvaraRadera
  2. gjorde inte du naglar hos emelie eriksson förut?

    SvaraRadera
  3. Jo men hon har tyvärr slutat o jag har gjort hos bägge tidigare 😉

    SvaraRadera