onsdag 6 augusti 2014

CITYGYM...

Idag kan man säga att det var min första dag på gymmet fast jag var där i söndags och smygstartade jobberiet...Har varit skoj och full fart idag...Sen att Café Verandan ligger i samma lokaler gör inte saken sämre...Åt för första gången lunch där och valet föll på en laxsallad och kan lätt säga att det var den godaste salladen jag någonsin ätit och jag överdriver inte på något vis...Sen att det finns godaste hemmagjorda proteinbarsen där gör ju inte saken sämre...Dag två av min sockerfria vecka och jag tackar Evelina för att hon fixat så jag kan stilla mitt sötsug med dessa supergoda kladdiga skapelser!!! TACK!!!! Blev tre stycken under dagen och längtar redan till fikarasten imorgon ;) Innehållet är kokosolja, mandlar, banan, kakao, kokosflingor, havregryn, dadlar och cashewnötter...





 Arbetskläder på och iväg...









 Alltså ni MÅSTE gå dit och testa!



Ikväll körde jag rygg och shit vad jag hade flyt i träningen...Ingen nerv som blev retad och börjar känna att ryggen svarar på träningen...Jag HOPPAS av hela mitt träningshjärta att jag får fortsätta så här...Önskar mig att 2015 kommer bli mitt år och att få vara frisk och kunna få forma kroppen så som jag vill ha den och få nå mina mål som jag olyckligt nog inte hade en chans att nå det här året...Jag har så MYCKET vilja i min kropp och sen att jag står och stampar lite på samma ställe just nu är något jag får leva med en tid så disken får läka ordentlig...Men ska jag vara helt ärlig så vet ja inte ens om jag kommer våga mig på en burpee mer för tanken att min rygg skulle svanka det minsta gör mig livrädd att disk nummer två ryker...Något så enkelt som att hjula eller stå på händerna får mig att rysa...Men vem vet, en dag är jag kanske redo att våga?




 Mätt och belåten blev det soffan och tagga för ett kvällspass...




 Redo!




 Nöjd tjej efter passet som ikväll gick precis som jag vill ha det...




 Dom börjar hitta tillbaka...









Hemlagad Tacopaj med egengjord apelsinsås fick bli kvällen sena middag...




Hmm...blir lite väl många inspirations/motivationsbilder på just mig men vad tusan det får ni stå ut med om ni ändå ska in hit och kolla ;) Selfie eller inte? Jag gillar att hålla på med foton, jag gillar träning, gillar muskler så bilder är vad jag kommer bjussa på...Det är inte så att man står och avgudar sin spegelbild men som jag skrivit tidigare, jag kan bara försöka inspirera och motivera och jag själv har varit uppe i 100 kg två gånger och mina vänner som känner mig vet att mitt självförtroende inte är på högsta nivå...Men jag försöker acceptera hur jag ser ut och leva med mina brister och jag har faktiskt blivit bättre med det under de senaste åren men tro mig, ibland hamnar man på botten men kravlar sig upp men som man brukar säga Fall seven times, stand up eight! Jag är idag en jäkligt stolt kvinna i mina bästa år som ändå tycker att jag har en helt ok kropp för att vara över fyrtio och jag hoppas jag kommer älska den vid femtio ;)



Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar