fredag 22 augusti 2014

Attraktiv är man när man är vän med sin kropp...




Bestämde mig för att göra något radikalt i min egen uppfattning...Fota den del av kroppen som man är minst nöjd med den sk "skinnpåsen" som brukar hänga kvar efter man fött barn...Som jag tidigare skrivit så tillhör jag inte den gruppen som allt det där lösa drar ihop sig för...Jag och Katharina funderade skarpt på att vi skulle utföra plankan i sportbh men den bilden får hon stå för ;) Själv valde jag att visa hur min mage ser ut i två olika positioner, en när jag står helt normalt och en när jag sitter och jodå jag har också som så många andra små bilringar...Vissa har större och vissa har mindre, vissa är fyllda med fett och i mitt fall LÖST SKINN! Men idag är jag rätt överens med den och skulle aldrig byta bort mina underbara barn för värsta sixpacken! Och en sak Nobody´s perfect!












Sen vill jag bara lyfta fram grymma Anna-Stina som jag fotade för 20 veckor sedan på Citygym...Hon tog sen saken i egna händer och har nu gått ner 10 kg...Den hon gjort är att sluta dricka Cola, ändrat om kosten och börjat promenera/jogga...Idag är hon sugen på att börja gruppträna och har kommit igång med Grit som hon blivit "förälskad" i...Bra jobbat tjejen!











Tisdagspass på gymmet på eftermiddagen...Mage och biceps...









På kvällen var det premiär för terminens Bodypump och lite märkligt att inte stå där framme och leda...





Anna-Lena Tomas Hanna och Camilla körde på!





Efter månader av noll intresse för träningskläder så har nu det väckts till liv!




Tights 299:- och topp 299:- från Sportamore...




Övergett laxsalladen på Café Verandan för Grillad salami/mozzarellamacka...GOD!




Onsdagsträning!




Lite fruktsocker på Verandan innan jag drog igång...





Kvällen vid tvn och Milo som alltid vid min sida...




Jo Verandans personal höll också i den där lappen ;)




Idag vart det ett besök hos Stefan...Vill hjälpa läkningen av nerven så jag förhoppningsvis får tillbaka min känsel helt i foten snart...




Elektroterapi och massage...




Slappade i soffan innan träning på City...



Körde ikväll det jag kallar Elins pass...Det består av bröst, biceps och triceps men kroppen ville lite mera så jag "lekte" lite vid buren innan jag drog hem...




dips...




Dom suger rejält...5x15...









Plankan med Tabata utan vila...Sidoplankan i den sk vilan istf att gå ner på knä...









TRXbanden fick trigga biceps ;)




 Klart man ska ha Delinskorv när man tränat hårt!




Kvällsprommis med min svartvita lilla kärlek <3


Alltså gissa om att man blir varm i hjärtat av att läsa sånt här! Tack fina ni <3










Nu väntar sängen och jag känner mig så lyckligt lottad som har så många fina vänner och människor runt om mig...Ikväll somnar jag med ett extra STORT leende på mina läppar! TACK för att ni finns! <3






Godnatt!

<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Hej Carina! Läser din blogg och blir grymt inspirerad! Tänkte dock fråga dig om tips och råd.. Är inte överviktigt men har nått kilo extra, spelat fotboll i många år och har klassiska fotbollsutseendet med kraftiga lår och rumpa, vill bli mindre men vet inte hur jag ska gå tillväga på bästa sätt.. Så fort jag gymmar blir jag bara grövre och ökar i vikt.. Målet är att bli smalare men med tonade muskler.. Vilken träning ska jag inrikta mig på och hur/vad ska jag äta?
    Kram!

    SvaraRadera