fredag 11 juli 2014

Puerto Banus blev onsdagens utflykt...


Vaknade vid kl 10.00 och det var molnigt här i Marbella...Kollade Instabilder från Puerto och där var himlen blå så vi drog dit vid tolv och tillbringade hela dagen där...
























All in! Fotboll och en massa gott!



Idag valde vi att dra ner på stranden men sjusovare som vi kom dit först vid klockan tolv men helt ok då vi brände oss en aning efter dagen i Puerto...



 Hon går mer på händerna än fötterna ;)









 <3




 Molnfritt...














 Misha drog iväg på en joggtur längs standen...

















Ikväll svirade vi om och drog upp till bergen...En liten by i Mijas med en slående utsikt...En av Spaniens sk "Vita byar"...Jag blev helt förälskad i platsen och vi åt en god middag med Fuengerola och havet som utsikt...Ska absolut ta dit min vän Anna när vi åker hit om två veckor...















<3





















































































































Klockan är två och jag borde sova MEN jag har lyckats dragit på mig en förkylning och gissar på att det är aircondition som är "boven"...Från halsont till snorigt så det lär bli svårt att somna men ska ge det ett försök...Imorgon är vår näst sista dag innan vi reser hem på lördag och nu börjar vi längta lite till Sverige men samtidigt känns det som hemma när vi är här...HOPPAS att vädret håller i sig så vi får njuta av bad och sol när vi kommer...Har sett att det ska bli svalare och det tackar jag för, räcker fint med 20-25 grader för mig :)


Godnatt från Paradiset!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar