måndag 21 juli 2014

Nore, träning och tjejfest!


Dagarna rullar på och som vanligt innehåller dom träning och så har det blivit några besök på playan...Även klämt in en tjejfest och nu förbereder vi för fullt inför vår kvällsloppis imorgon här hemma på gården...Lea är den som styrt upp det hela och även min vän Anna ska vara med och vi hoppas att ni kommer...



 Träning i garaget...





 Tjuvlånade Julias snygga shorts från XXLsport...




 Sol vind och vatten...




 Efter två månader så kom den lagom till vår resa till Spanien...




 Anna och jag var ner på köpingen och råkade testa finaste Odd Mollyklänningen... I AM IN LOVE! Men den fick INTE följa med hem...




 Sugen på nya brillor och funderar på dessa...





Min goa vän Anna köpte en present till mig bara så där! TACK <3





 Väl hemma igen så kom välbehövligt regn för jag hatar brända gräsmattor!




 <3




 Proteinsmoothie på Verandan...




 Fredagsträning...Äntligen börjar jag få tillbaka lite muskler...




 Nattbak på 37:an









 00.30 så mumsade vi i oss...




 Lördag och middagsbjudning och tjejfest...Mitt reafynd från Fifty, en Cheap Monday klänning för 150:-














 Camilla och Peter åt med oss...









 Sen ramlade Anna-Stina in...




 Och sen kom Vickan och Anna...Jo sambon ville vara med på bild han också ;)




 Likör 43 och jag...

























Järnvägs...




 Norehäng idag...




 Dagen efter betyder soffläge...Laddade för ett gympass...




 Skönt att få träna och bli människa igen...








Imorgon är det som sagt loppis här hemma hos oss så vi har rensat saker i förrådet och garaget hela kvällen...Allt mellan himmel och jord kommer säljas så alla är välkomna mellan 17.00-21.00...Här kommer ett smakprov på en del av det som kommer att säljas...Men inte bara kläder utan prylar i massor!!!













TACK tjejer för en urtrevlig kväll!



Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar