tisdag 8 april 2014

Tråkiga nyheter och premiärgrillat till middag...


Doktorn ringde strax innan klockan 12.00 och berättade att jag hade ett diskbråck och det visste jag redan...Han berättade även att det var en nervpåverkan och det VISSTE jag verkligen då jag inte haft känsel i vänster ben/delar av foten i snart två månader...Men tack vare Stefan Bohlins behandlingar med elektroterapi och ultraljud så har jag nu återfått känseln i samtliga tår och allt går åt rätt håll...Men sen kom han med ytterligare ett fynd...Dom hade upptäckt en 4 cm stor cysta på v äggstock och en lite mindre på höger...Jag har tidigare haft problem med dessa men aldrig i den demissionen så nu har jag tid i slutet av april för att kolla upp dom...Men gissar och hoppas att det bara är vanliga vätskefyllda cystor som många av oss kvinnor/tjejer har fast vi inte ens vet om det...


Lite deppigt men jag ger mig inte...Ska bli hel och frisk INGET snack!





 I måndags fick jag behandling av Stefan...




 Vände mig och körde bål med muskelprogrammet och gissa om att jag har träningsvärk idag!




 Träning med Sandra!




 Idag ville jag vara med och träna så Sandra fick fint köra alla övningarna sittande eller liggandes på rygg...Och självklar 100 reps av allt med medelvikt...









 I slutet av 100 reps så svider det och rödblossiga kinder är ett faktum! (4x25)




På Aspgatan så spelar inte veckodag eller väder någon roll...Vill vi ha grillat så grillar vi!


































MÄTT och soffläge!



Borde börja packa för imorgon efter midnatt så drar vi mot Spanien till vår efterlängtade lägenhet men som alltid så packar jag några timmar innan vi drar...Vi blir borta i nio dagar och jag ska ta till vara på varje minut och se till att sköta min rehab och bara njuta av sol, bad, god mat och min familj!




Ser helt ok ut och hoppas det håller i sig...



Godnatt!


<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Maria Tegelberg8 april 2014 kl. 22:21

    Ha d så härligt i Spanien o njut ❤️

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig/Er en trevlig resa och TA HAND om dig ... Lyssna på DIN kropp!! Livet går inte i repris ��

    SvaraRadera