tisdag 1 april 2014

Ny vecka Nya bilder Nya utmaningar...



 Slänger mig in i en fartfylld vecka!




 Måndag och jobb!




Vintergatans tjejer fick värma upp och testa sig fram i gymmet...



 Körde olika övningar med Tabata....




 Hopp upp och ner, rumpan i brädan och upp igen!









 Agnes, Amanda och Wilma matar triceps...





























 Fick en present av Misha och han vet som ALLTID vad jag vill ha ;)




 Måndag och PF! Fick med mig dottern oxå!




 Ååååå Tea var med!














 Kolla in Anna Johannas höger hook!...BAAAANG!




 Härligt gäng det där!




 Min älskade vän Anna är back on track efter att fött barn för några månader sen! Riktigt snygg morsa till två underbart söta barn!




 Tisdag och jobb!





 Behandling hos Stefan Bohlin...Idag körde vi även ett muskelprogram och herregud vad sätet fick jobba! På fredag är det dax igen och LÄNGTAS!




 Lea bestämde middag! Taco Räkdipp!




 Fick äran att sätta klorna i Sandra och vi matade kondition och ser fram emot att köra ett hårt överkroppspass med henne på torsdag :)









 Självklart avslutades allt med plankan!




 Blev ett pass för mig också!




Danne har beställt hem denna burk åt mig...Bara att mata i en sked några gånger om dagen så stillas mitt begär av socker...Fett ska re va! Tack som tänker på mig!



Nu är det sängen och imorgon är det dax för magnetröntgen...Kommer bli känslosamt då jag lider av klaustrofobi...Men kommer få lugnande medel innan och sen hoppas jag det går fort...

Godnatt!


<3 <3 <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar