fredag 18 april 2014

GLAD-PÅSK från ett soligt Marbella!





Påsk här i Spanien och jag klagar inte det minsta på vädret...Imorgon är det vår sista dag här och den kommer som alla andra dagar tillbringas ute vid poolen och på kvällen avrundar vi med en middag i hamnen i Puerto Banus...


För mig har det varit en dag med glädje ända in i hjärteroten...Jag kan känna hela min fot och tårar har varit nära för jag har efter drygt åtta veckor nästan gett upp hoppet om att få känseln tillbaka...Men än bråkar bråcket och gör så att vänster skinka krampar mellan varven...Men det kan jag stå ut med och nu är det bara att fortsätta att köra mina övningar så kommer jag nog inom fyra veckor vara återställd och kan köra på med träningen så som jag är van fast ändå på ett helt annat sätt...Ska tänka noga på varje övning så jag inte belastar snett eller fuskar med att koppla in bålen...Är det något jag aldrig vill uppleva igen så är det just det jag gått igenom och ni som har/haft diskbråck vet exakt vad jag pratar om...





 Har äntligen kunnat börja köra mer magövningar utan att det trycker på disken...




Sambon glänser i köket och fixar lunch efter träning...




Igår drog vi iväg på lite shopping...Flowerpower ;)



Vi var till shoppingcentret La Canjada i Marbella och hittade en restaurang helt i min smak...För endast 12 euro fick man äta precis hur mycket man ville...Jag var så ivrig som bara jag kan bli av mat och redan innan jag började plocka på vad jag skulle äta så kollade jag in dessertbordet...Alltså jag blir som ett barn på julafton!!! Sen fick du välja hur du ville ha maten gjord, grillad, stekt eller wookad...Jag åt så byxlinningen töjdes en par centimeter och efter desserten höll den på att spricka ;)



















































































































Underbar molnfri dag!




 Kvällens pass blev som vanligt sittandes och körde även mage...




 Julia matade på...Maskin jag hoppas vi kan fixa till City...














 Vår hyrbil...Manuell växel har inneburit några motorstopp ;) Van att köra automat...




 Kom hem till dukat bord...Han är för go...




Äntligen börjar magen att ta form men långt kvar...Ingen muskelträning där på två månader men nu köra jag!!!



Nu ska jag krypa ner och sova och fånga vår sista dag här i vårt paradis...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar